fredag 4 maj 2012

Favoritbutik London


                                                                                                        

Denna butik hittade jag för flera år sedan och jag bara älskar den!

Det bästa är att jag har favoritplagg köpta för ca 7 år sedan i modeller som jag fortfarande älskar och dessa modeller kommer tillbaka i sortimentet fast nu i en ny tappning, vilket är jättekul och gör att dess livslängd blir ännu längre och jag känner mig ännu mer nöjd med mina köp!

Ett tips när du är i London är att testa deras kläder för att hitta en storlek eller kanske flera som passar dig, för att sedan även kunna beställa varor från deras webbshop när du är sugen på att shoppa men kanske inte kan åka till London!

Här hittar du superfina kläder till dig, din älskling och dina barn:)!

http://www.allsaints.com/

                                                   

 (photo credit: AllSaints)


Ett annat favoritplagg är denna ursnygga kappa som jag är supernöjd med.

Kappan finns även till lilltjejen, såå söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar